wtorek, 4 czerwca 2013

tosty francuskie

Do niedawna tosty francuskie jadłam jedynie na słodko, ale, że mój luby za słodkimi śniadaniami nie przepada, a znacznie bardziej od dżemu preferuje salami to stworzyłam wersję specjalnie dla niego !
I choć  ja jadłam moje ulubione cynamonowe z truskawkami to przyznaję - ślinka mi ciekła na widok jego tostów !


JAK PRZYRZĄDZAMY:
- roztrzepujemy jajko z odrobiną mleka i dodajemy swoje ulubione przyprawy ( u nas bazylia, oregano, zioła prowansalskie )
- na chleb tostowy nakładamy wszystko, na co mamy ochotę, np. pieczarki, salami, ser (najlepiej starkowany)
- moczymy w jajku i dodatkowo polewamy po wierzchu
- smażymy na małym ogniu pod przykryciem, żeby ser mógł się rozpuścić

proste jak bułka z masłem i równie smaczne !






2 komentarze:

  1. jak nie mam czasu to robie podobnie tyle, że najpierw obtaczam chleb w jajku i smażę i później na tak usmażony chleb dodaje różności :)
    pozdrawiam
    sylwia

    OdpowiedzUsuń