środa, 10 kwietnia 2013

ekspresowa pizza


Co zrobić na obiad kiedy nie mamy pomysłu/czasu, bo zaraz zaczyna nam się kolejny wykład/liczymy każdą kalorię ?
Jedyną osobą, która NIE PRZEPADA za pizzą jest mój father i SZCZERZE tego nie ROZUMIEM !
Ja mogę jeść ją ZAWSZE i WSZĘDZIE, ale wyrzuty sumienia mam po niej ogromniaste, więc zastępuję ją tortillą, która po przyrządzeniu smakuje PRAWIE tak samo, a ma o połowę mniej kalorii !


U mnie w lodówce zalega gotowy sos boloński i próbuję go wykorzystywać dosłownie do wszystkiego, ale na tortilli smakuje wyśmienicie. Możemy jednak zastąpić go ketchupem, majonezem i czymkolwiek chcemy.
Składniki zależą już od naszego WIDZIMISIE, ja preferuję: koniecznie salami, pieczarki, świeża papryka, pomidory, oliwki, ser i na wierz jakieś zielsko !

Koniecznie zaopatrzcie się w przyprawę do pizzy ! 
Później pieczcie przez 10min w 180' i zajadajcie ze smakiem ! 






8 komentarzy:

  1. wygląda apetycznie! czas wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmień czcionkę, bo g* widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej orientujesz się może czy są na polskim rynku tortille pełnoziarniste? bo ja niestety nie mogę jeść całkowicie pszynnych produktów, a bardzo chciałabym wypróbować powyższy przepis. Tak poza tym to bardzo się ciesze, że założyłas tego bloga, bo bardzo ułatwia mi to życie i rozwija moją wyobraźnię kulinarną. Ważne jest, żeby codziennie jeść coś innego, bo tak naprawdę ttylko wtedy schudniemy. Codziennie tu wchodzę zaczerpnąć inspiracji i kocham "Twoją kuchnię".
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie biegnij do BIEDRONKI, bo właśnie są w sprzedaży tortille wielozbożowe ! :)
      Dziękuję za miłe słowa !

      Usuń
  4. Kochana, ostatnio zrobiłam Twoje brokułowe kotleciki, wyszły świetnie! :) obecnie jestem na diecie i dzięki Tobie mam więcej siły, aby dążyć do wyznaczonego celu. Podziwiam Cię za to jak kiedyś schudłaś. Inspirujesz mnie i motywujesz.
    Uwielbiam Twojego bloga! :)

    Justyna

    OdpowiedzUsuń